22 Mar 2012

Would You Do Him : Michael Phelps

Category: Celebrities : Entertainment : Would You Do Him?

 

In Head & Shoulders’s new commercial, olympic gold medal swimmer Michael Phelps, is showing us how to wash our lovely hair…

But the only thing we want to see is the sexy man lathering his scalp right ?! Nothing sexier…

But I have to admit he is a cute boy right? Tall, long torso, strong shoulders and legs…

So my question to you : Would you do him?

Check out the commercial after the jump and let me know!

And for more sexy pictures of famous male atheletes, click here !

Dave

 

 

174 comments for Would You Do Him : Michael Phelps

  • I love him.

  • Hell yes I would do him!!!

  • Hell yeah I would fuck n suck and give and receive with him :)

  • Absolutely

  • DO HIM!!!! I’d chain him in the basement for my ever faithful, constant enjoyment!! Seriously, I’d NEVER hurt such a FINE specimen of a man! I’ll take him with his chest hairy or shaven! And, he’s got the cutest mouth when he talks! LOVE MICHAEL PHELPS!!!!!

  • Nahh lol

  • Michael is the only Phelps I’d have sex with.

  • i would split his sexy ass open.

  • Oh yes. No question.

  • OH YES I WOULD MOST DEFINITELY DO HIM. AND I’M MORE OF A TOP. BUT WITH HIM …IT WOULD NOT MATTER.. I AM SO ATTRACTED TO TALL WHITE MEN. being that I’m only 5’6″ myself. :)-

  • Without a question… I love me some white boys… Mmmm the things I could do to him :)

  • I think he looks great….but I really prefer a guy with a little more meat or muscle on his bones. Not to say I wouldn’t do him in a heartbeat.

  • The one thing that i’ve never seen is a clear shot of his ass. Everything looks good, but that would be the deciding factor in all this.

  • He’s a talented athlete, in top shape, has an aesthetically beautiful physique and he’s still got a full life ahead of him. Of course I’d do him, I think many would. His talent, drive and ambition alone make him very appealing and his physique inspires loads of lust. He’s a sexy individual!

  • the question is more like would he do me

  • Swimmers I’ve known had tiny peters. If he came on to me, I might do him, but I wouldn’t pursue him.

  • HOTT!!! I WOULD LOVE TO SUCK IN HIS PIECE OF MEAT. IM NOT A BTTM BUT I WOULD DEFINITELY LET HIM FUCK ME ANY WAY HE WANTS IT

  • Yes, I would do him. no he’s not cute he is sexy. I love his washboard abs, he does however have a cute boyish face

  • Depends how big the Unit is…!

  • “it’s about getting his head in the right place, about having the right stroke” – hell yeah, i’d do him

  • Without a doubt!

  • Def Brown Bag him.

  • No. He looks like he has down syndrome. Banging body though i must say, but his face doesn’t cut it for me

  • I feel the urge to shower, make sure my head is in it and I have the right stroke. Ok ya kinda hard from that commercial

  • Hell yes, I would do him

  • In a heartbeat, several times

  • I would give that boy the most amazing sex of his life that he would be fored to marry me. he is such a HOTTIE and amazing athelete, and the nike body swim suit he modeled shows a nice phelps junior down ther

  • Yeah he is a hot looking guy.

  • Hell yeah I find him very hot

  • The question is, would I do Michael Phelps, the answer would undoubtedly be yes, day in and day out. He is by far one of the sexiest men in the world!

  • o my gaga!!! yes

  • hell yes

  • I would for sure dew Michael Phelps, especially if he has a cut cock and I would also love to eat his (hairy?) ass, I bet it is so nice yum yum…and If he wants to fuck my hot tight latino ass well yum yum, which position would you like?

  • Hell Yea… strength stamina endurance great lung capacity… plus hes hot… in a heartbeat

  • Most definitely I just hope he lasts longer than his races

  • Yes.. yes I would, I would smoke a bowl with him (because I know he is into that haha) and fuck all night haha, I have been head over heels for him ever sense I first saw him…

  • Hell yeah I’d do him. Limber, athletic & you KNOW he can hold his breath for long stretches…. :-)

  • With a body like his, yeah he could have at me! I could think of some other things i’d give to him to help him prepare for the race lol ;). Trust me, i’d make sure his head is in the right place and he could look down and see every stroke he’s making…

  • He does have an amazing body BUT his teeth look like a jack-o-lantern. And since I’m a huge fan of kissing a nice smile is a huge turn-on so gonna have to say no.

  • OMG YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • He is so hot love to see how hung he is. I will suckj him off until he cum on me

  • Hell, yes!. I think he is sexy and hot. Would go down on him in a heartbeat.

  • Of course. With abs and nice muscles like that, and a cute face. Just try to pry me off of him!

  • Usually Baltimore and DC don’t mix…but it will in this instance!!!! Sexy ass boy!!!!

  • duh ! yeah, i’d do him.

  • YES..YES…YES…..In a New York minute

  • hell yes!!

  • I would throw him out of my bed —————- More room on the floor

  • Coming from me, yes I would. One of your better posts…..

  • Ummm, nope. But he could do me. I would so swallow every last drop of his Olympic Champion seed.

  • fuck yeah ….i would do him!

  • FUCK NO! White guys have small dicks and loose assholes

  • Hell yeah is let him do me

  • In a second!

  • YES. YES. YES.

  • No thanks. Too young and lack of body hair = ewww. Lol.

  • Yes I would do Michael phelps!!!! he is so hot!!! I would actually let him do me <3 he is so sexy and amazing body!!! Yummm!!

  • He’s not what I’d usually go for, but sure I’d do him if I had the chance. I would prefer a little more muscle and more body hair, but I wouldn’t say no to him……never in a million years, would I say no.

  • no way. More for his personality than his looks.

  • FUCK YES. HE CAN FUCK ME ALL NOT LONG!!!!!

  • oh yeah he do anything he want I would love to fuckd by him

  • HELL YEAH!

  • fuck ya.. he’s sexy as fuck.. i would let me have his way with me.

  • No offense… but this has to be the dumbest question in all of history. I mean, what’s the big deal? (and it’s big) I mean, really? (yes, I would) He’s not even remotely cute (just hot) and I mean his photo-shopped abs (gorgeous) and his big ears (for handling) and don’t even get me started on his butt (so ever lovingly tight and muscular)… I mean, c’mon! (yes…I would.) ;)

  • He leaves me cold.

  • The only way I would do him is if he show me how big his tool is LMAO…

  • I would not hesitate to stand on tippy toes to do him, and have him do me!

  • Um… dumb question! ;-) Would absolutely hit that!

  • Is that even a question!! Of course I would

  • Continuously.

  • NAH..IDE LET HIM DO ME INSTEAD!! ;-)

  • Yes, Yes, Yes!! Besides his amazing body and athletic ability,in interviews he seems to be a nice guy.

  • Hell yes. I’d marry the man & make him happy for the rest of his life.

  • I would do any and everything to/for him…god I’d sell my souls just for a hook up

  • If I could i would want to have his Babbbbies!!!! I’d still get wet dreams when i dream about him! lol, Hey if he has a LONG Torso, he probably has a LONG dick!!

  • Hell yes I would!!!!

  • He could do me all he wants as much as he wanted too! I would suck him dry after each load in me!

  • Total paper bagger. I’d do him though!

  • Michael Phelps? Hell yes!

    Fred Phelps? Hell no!

  • He’s cute and I would definatly like to top him and suck and rim his ass

  • Not even if he pays me! I’d say thanks but no thanks, dear Mike keep your gold and be happy with your bf! :)

  • Fuck yea, I’d do him anyway he wants!

  • there is prob not one true gay guy on the face of this earth
    that would NOT! even a “straight” guy with some drinks would. are you kidding my gosh just look at him…0% body fat.
    TO:
    Baron Neeley – really? the guy is solid muscle
    Wamoo – really? and every black guy is hung too

  • Oh yeah for sure, beautiful body, he needs to pose for playgirl, we need to see the entire body. Imagine climbing up those long legs to get to the treats

  • He has a wonderful body, but they guy in the advertisement at the top of these page is MUCH cuter! I like him!!!!

  • the question should be, Would you NOT do him?

  • Oh yes ever since that first win in 08 have been dreaming and wanting him

  • Oh yes, I would have him do me over and over. Wanting to se how many positions he could put me in.

  • The short answer is yes. The longer answer is yes – mainly because of his body, but unlike some, I don’t find his face unattractive. The longest answer is yes – and I don’t care what a guy’s sexual self-identity is; I’ve had 2 five-year relationships – as fuckbuddies – with ‘straight’-identifying guys, and tons of other hookups with same. I’d gladly let him call himself straight as long as I get his ‘gold medal’. ;)

  • Yes… and some of these responses are John Wayne Gacy style creepy as hell.

  • OHHHHHH U BET I WOULD

  • NO DOUBT….. I would do him on TV… in the pool underwater…. wherever… he HAS to have a HUGE cock! :)

  • No. Would HE want to do YOU??? Give THAT some thought.

  • YES YES YES he is so hot he would never be allowed to leave treat him like the prince he is

  • YES YES YES! love swimmers’ bodies, especially his :)

  • Put a bag on his head or bend him over and bury his face in a pillow.

    Is Fuck him all day long. Hot body, but his face………. :-/

  • yes i would without a second thought

  • omg yes but he could do me!

  • OMG, Yes, YES, Y-E-S!!! I’d do him every day & twice on Sunday!

  • Umm yea! I would let him do whatever he wanted to do to.me haha

  • I guess I would let him do me just 4 the bod I would imagine someone else cause his bod is the only thing nice on him

  • I would do him every minute of everyday. I practically lick the screen whenever he is on tv. He is my screen saver on my computer too!

  • Never thought he was that cute in the face, but with his body, I wouldn’t turn him down.

    For me, the cuter the face, the less concerned about your body I am, but not so cute in the face, and the body better be smokin.

  • Fuck him love him and marry him!!

  • I may come out for him. I am a slut anyway but he could do as he please with me.

  • No way! He looks like the kid in a special ed class who should be wearing a helmet. A body is much less important than a face. Anyone can have a good body if they work at it but a face….that you’re stuck with.

  • i’d pass on this fantasy… there are so many other celebs/athletes i’s consider… sorry michael…

  • Oh,hell yeah, I would wreck that dude!!!!

  • Hell the fuck yes , he so fine id led him do me after I suck the cum out his cock lol

  • He can fuck my bubble butt all night!

  • Hell yes! I had those thoughts back in his first Olympics when he was only 15 or 16. Think he placed third in one event. He showed a nice package when he was modeling One-piece swim suits a few years back.

  • He’s got some somer teeth… somer here, somer there…

  • Absolutely not. His head is too large.

  • Hell, yes. I wanted to suck and bite on his nipples when he was at the Beijing Games.

  • Nah, I’ll pass on him. Too skinny and his grille is
    in need of a dentist. But, I would smoke a bowl with him.

  • for sure

  • oh my dear lord in a heartbeat! i think michael phelps is sexy as hell! he could plow me all night long and in as many positions he could think up!

  • Maybe someone’s already doing him – you hear so many things these days about athletes and what goes on out of sight in the locker room…

  • God yes I would let him fuck me silly!!

  • I will be his slave!! He can do absolutely anything to me!!

  • i would let him do bad things to me LOL

  • Hell yes I would do him. He can fuck me anytime he wants.

  • he’s not that cute or good looking but mmmmm that body I wouldn’t think twice if he came on to me….

  • HELL YES

  • Hell yes, I’d eat that ass, suck that dick, swallow that cum and let him fuck me six ways to sunday!!!!

  • If your asking…to me that means 9 of 10 will not.
    Answer: No

    If the ad read “I do him” Any takers? It might change. ;-)

  • As someone who believes marijuana should be not only legal but mandatory, YES YES a thousand times YES.

    Michael Phelps is an American hero. He proved that you can be high-functioning (no pun intended), and an athlete, and still smoke weed.

  • Well yeah I would do anything he wanted, lol, he’s a dream!

  • i like licking him from head to toe good

  • I would not do him but…. id love him to do me HARD!

  • Ok…is this really a question?? Hell yessssss!

  • id so lrt that man fuck me!!!! i bet he has a huge cock and he probably cum alot too. after he fucked me, id suck his limp cock hard again and let him cum in my mouth.

  • No doubt at all… again and again

  • OH FUK YES

  • omg hell yes…in a heartbeat….as a matter of fact whats even faster than a heartbeat, lol….as a top i would fuck him all nite long…and even if he wanted to fuck me i wouldnt even hesitate to let him…and that sexy mouth of his…wow..

  • Oh yes he is hot !!

  • Doubt it, the face just isn’t there for me. Bodies are nice, but you eventually have to look at his face… he is hot, just not my cup of tea. In the realm of athletes he is a second stringer for me.

  • um you have to ask??

  • Hell No!!! Looks like a praying mantis. The fucker is hideous.

  • Hell yeah i would do him. In the shower where ever. Hell i’ll even let him do me :)

  • Hell know I won’t do phelps but I’ll D.J. Qualls, he is such a chulo….

  • Not a chance. He’s so damn fake it reminds me of a ken doll. so I guess if your into Barbies…well then ?

  • And a freaking praying mantis doesn’t even do it..lol. Man get over the idol worship already

  • Do I even have to give it a second thought….OF COURSE ID FUCK HIM! While his body is glistening wet….yum.

  • HELL TO THE FUCK NO!
    He can’t control his lips nor his tongue
    when he’s talking, those big dumbo
    ears would only be good for holding onto
    as u face fuck him. Even the body is out
    of proportion. He might spit a tooth into
    your mouth as your kissing! I’d say take some of
    that Wheaties money and see a good good dentist!

  • If I could put a bag over his face, yes. Body is to die for but the face is a train wreck

  • YEESSSSS!!!!!

  • Would love to roll around with him in bed in speedos then feel each other up mmmmmmmmmmmm

  • Michael Phelps is indeed very good looking, tall and slender. And just the type that I fancy in Bed too.

    I often wonder sometimes if he is packing anything over eight inches? (LOL)

    However, I think I saw him once on Seventh Avenue in New York City.

    He was just across the street from me, But I did not try want to make acquaintance.

    It might have been awkward for him, or he might not have responded well to my solicitation.

    Derryck.

  • Michael Phelps is indeed very good looking, tall and slender. And just the type that I fancy in Bed too.

    I often wonder sometimes if he is packing anything over eight inches? (LOL)

    However, I think I saw him once on Seventh Avenue in New York City.

    He was just across the street from me, But I did not try to make his acquaintance.

    It might have been awkward for him, or he might not have responded well to my solicitation.

    Derryck.

  • I would do him anytime, while Phelps is doing me

  • Hell yeah i let him do me he is the hottest guy ever .

  • I agree with Paul … I would do him anytime … or he could do me … I just want to be naked with him… what a hot man

  • Hell yes! I would do him on my knees in a New York minute. It would take me a New York minute to get on my knees but a lot, lot longer for him to explode down my throat (I hope).
    I am the master of edging. When he can’t stand it any more he will grab the side of my head, forcing me all the way down and holding me still as he busts his nut.

    Get the picture?

  • If he would hold still long enough……

  • Hell yes love to sit on his manhood and drain him. Hot talk sexy who wouldnt want that. Wonder if Michael ever reads these posts??

  • GOD YES…in a heart beat

  • not a flattering pic of him but I’ve not seen one yet, nor live footage that would make me say his.. I don’t find him attractive in the least bit… 1. not a fan of a swimmers build and 2. not a fan of the hot mess of teeth he’s got going on.

  • *that would make me say *yes, not his….

  • the question is what he would do to me ;)

  • He can do whatever with or to me. I’d like to shower with him and swim without clothes with him for starters. Bukkae with the entire team also.

  • Yes, very sexy and a real man. It would be fun.

  • HELL YESSSSS love his eyes, his mouth and his………………………………………………………….hot body….dont care how big or little his cock is…. i bet he would be fukn hot to give or receive….no doubt

    Most FUkkable n sukkable !!!

  • hell yah if was gay fr shure

  • Is that even a question?…99% of all men, women, children, dogs and cats are sexually aroused when a full body shot of Phelps is on screen.(I only mention dogs/cats because other animals don’t watch TV) Those denying attraction are just resigned to the fact that they will never get a chance anyway. He is SOOOOOO fucking hot! Um, I guess my answer is yes……..

  • i would suck him from his nipples to his balls, until he begged for me to let go deep…gaydar says he just might be packing something that should be on a whale.

  • Now this is one guy that I would do over and over and over again. You wouldn’t be able to get me off of him. I want him to fill my ass with his seed and also fill me mouth. THIS IS A VERY HOT GUY

  • Hell yes. I’d marry this boy.

  • do him or him do me.. love those tits on the dude..

  • No thanks! He is BF material but he’d have to work to get the goodies

  • Just a simple YES!!

  • Michael Phelps is a fantasy of mine. Hot long legs and torso. I wonder if his dick is long as well.

  • Hmmmmm, if Michael Phelps were in my bed, with a raging boner, I certainly would not object to him pounding the life out of my hole. With any luck, he would pound my ass as many times as he could, filling my ass with every drop if cum he could.

  • If he ever decided to get curious or experiment, I would love to give him a full body massage and finish him up with the best deep throat ever.

Leave a comment

Visit us
Link website adam4adam.com
Follow us
Rate this blog
Best Male Blogs - naked men, gay porn, homo culture, queer blogs

PLU Gay Blogs

Recent comments